Skontaktuj się z naszym zespołem Technologów i Ekspertów.
Jesteśmy tu, aby podzielić się wieloletnim doświadczeniem w branży lakierniczej. Szukasz idealnego rozwiązania do drewna, szkła czy metalu? Pomożemy Ci dobrać oryginalne produkty Milesi i Hesse Lignal do każdego projektu.
Skontaktuj się z nami!
Zapytaj o produkt lub konsultację – postaw na długofalową współpracę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00.
Adres
Ożarowska 83H, 05-850 Duchnice
Telefon
799 799 748
biuro@blowlignal.pl
Często zadawane pytania
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie na produkt możesz złożyć poprzez kupono produktu bezpośrednio na stronie w zakładce „sklep”. Jeśli nie jesteś pewny co do wyboru chętnie doradzimy. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem telefonu, meila lub formularza na stronie.
Jakie formy płatności akceptujemy?
Oferujemy wiele metod płatności. Dzięki naszym partnerom z zakresu finansów możesz zapłacić niemal każdą metodą, która jest na ten moment dostępna na rynku. Najczęściej wybierane przez naszych klientów to: gotówka, karta, przelew.
Jak długo muszę czekać na przesyłkę?
Paczkę przygotowujemy niemal od razu po uzyskaniu zamówienia. Wysyłamy niemal zawsze tego samego dnia.
Czy sprzedajemy za granicę?
Na ten moment oferujemy swoje usługi i produkty tylko na terenie Polski. Dzięki szybkiemu rozwojowi wysyłka za grancię będzie dostępna wkrótce.
Jaka jest polityka zwrotów?
Masz prawo do zwrotu towru w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki. Wyjątkiem są produkty wykonane na specyficzne zlecenie. Wtedy możliwość zwrotu nie obowiązuje.
Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Tak, po przygotowaniu paczki oraz nadaniu numeru przesyłce wysyłami Ci numer za pomocą, którego możesz śledzić przesyłkę.
Odwiedź nas w siedzibie i zobacz jak pracujemy!
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku (8:00 do 16:00).
